OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u poslovnim prostorijama u sjedištu trgovačkog društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
PAPIRUS NEKRETNINE I USLUGE d.o.o.
HORVAĆANSKA CESTA 142
10 104 ZAGREB
ili na e-mail adresu: info@papirus-nekretnine.hr
Također, za pisane prigovore zaprimljene putem pošte ili elektroničke pošte obvezujemo se bez odgađanja u pisanom obliku potvrditi zaprimanje prigovora potrošača, u skladu s načinom podnošenja prigovora putem pošte ili elektroničke pošte.
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaća li se osnovanost prigovora potrošača,
PAPIRUS NEKRETNINE I USLUGE d.o.o.
direktor ELIZABETA KATIĆ