OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA




OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u poslovnim prostorijama u sjedištu trgovačkog društva, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.

Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

                                                          PAPIRUS NEKRETNINE I USLUGE d.o.o.

            HORVAĆANSKA CESTA  142

10 104 ZAGREB

ili na  e-mail adresu: info@papirus-nekretnine.hr

 

Također, za pisane prigovore zaprimljene putem pošte ili elektroničke pošte obvezujemo se  bez odgađanja u pisanom obliku potvrditi zaprimanje prigovora potrošača, u skladu s načinom podnošenja prigovora putem pošte ili elektroničke pošte.

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaća li se osnovanost prigovora potrošača, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

 

                                                                                    PAPIRUS NEKRETNINE I USLUGE d.o.o.

                                                                                                     direktor ELIZABETA KATIĆ